پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226427
پاي واردات برنج قاچاق به برنامه دورهمي باز شد
تاریخ انتشار : 1395/07/03 12:29:58
نمایش : 1000
مهران مديري در برنامه اخير دورهمي به موضوع واردات صدها تن برنج قاچاق و مازداد بر نياز، در فصل برداشت محصولات و از بين رفته سرمايه کشاورزان داخلي پرداخت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، موضوع قاچاق کالا در کشور و مواردي که اين خبرگزاري در بخش کشاورزي دنبال کرده واکنش‌هاي مختلفي در سطح کشور به همراه داشته است تا از اين طريق صداي کشاورزان زحمت‌کش جامعه پررنگ‌تر شنيده شود.

برنامه دورهمي که به مسائل و مشکلات جامعه با ديدي نقادانه و همراه با طنز مي‌پردازد در برنامه پنج شنبه يک مهر با اجراي مهران مديري به موضوع واردات برنج‌هاي قاچاق  و لزوم حمايت از کشاورزان داخلي وعدم توجه به مسائل بهداشتي در ورود  غيرقانوني اين محصول پرداخت.

مديري در اين برنامه مي‌گويد: کشاورزان درحالي‌که در فصل برداشت روي فروش برنج خود حساب بازکرده اند از مسيرهاي عجيب و غريب صدها تن برج مازاد بر نياز به کشور وارد مي‌شود.

وي در اين برنامه افزود: مسئولان در پاسخ به اين امر مي‌گويند که چون کته‌هاي کشاورزان داخلي شفته مي‌شد و مردم تقاضاي زيادي براي واردات برنج خارجي داشته‌اند، اين واردات صورت مي‌گيرد.

مديري همچنين مي‌گويد: داروي قاچاق ممکن است به از بين رفتن جان صداها نفر منجر شود اما عوارض ناشي از واردات غذاي قاچاق دامن خيلي از مردم را گرفته است.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html